27 Temmuz 2012 Cuma

Tatil ve Ramazan

Tatilimizi sağ salim bitirip eve döndük ve ramazana hızlı bir giriş yaptık.Şimdi ben tatildenmi bahsedeyim ramazanın nasıl geçtiğindenmi bahsedeyim en iyisi ortaya bir karışık yapiğim ben

Tatil giderkende dediğim gibi çocuklara güzel e onlar eğlenincede sorun yok ben de dinlenmedim desem yalan olur şimdi kızlar büyüdü bişeylerin ucundan tutuyorlar artık eşimde bir-iki senedir yav sen hiç dinlenemiyorsun şu yemek işine el atayım bari demeye başladı sağolsun banada hamağa yatıp uyumak kaldı :))bende bişeyler yapiğim canım dediğimde oldu tabi:)

kendime haksızlık etmişim yaprak sarma bile yaptım daa ne olsun,
Bahçeden topladığımız semizotunu her şekliyle yedik ama en çokda gözlemesi...

fırında değil ama fincanda sütlaç:))

ve denize gidipte en çok yenecek yemek pek tabiki balık...

Marmarisi değişik bulduk bu sene güzel bir meydan yapmışlar soluklaniğim azıcık demek için güzel olmuş gecede su gösterisi yapılıyor eğlenceli işte...
 Çok şükürki kızlar bu sene alışveriş delisi olmadılar dönüşte şangıl şungul herbiryerlerinde incik boncuk pek yoktu laf olsun gibisinden aldılar yine bişeyler
Anladımki berna bu sene büyümüş aramızda en çok geçen konuşma
-berna kumla oynasana annecim kale yap mesela
-haaayır annne ben büyüdüm artık kumla oynamak istemiyorum
kumla oynamak yerine değişik pozlar vermeyi tercih etti e büyümüş işte

kumdan kale yapmadan olurmu hiç âdettendir yapmak lazım berna yapmayınca kim yapacak ben tabiki:)
Gezdik tozduk evimize döndük gitmeden badanamızı temizliğimizi yapmış idik Allahtan, her sene bu sene yapmayalım diyipte aynı hataya düştüğümüz tatile haddinde fazla giysi götürme çılgınlığına artık bir son vermek lazım, uzun süre evden uzak kalmanın ve ya lazım olursa paniğinin aldırdığı ve pek çoğunun valizden çıkma şansı bile bulamadığı giysiler özenle yıkandı ütülendi temiz dolap raflarına itinayla yerleştirildi bu iş üç günümüzü aldı :(
Bu yorgunlukla ramazanın ilk günü kafamı kaldıramam akşama kadar uyurum sanıyordum öyle olmadı sıcaktan başka şikayetimiz yok, her akşam keyifle oturuyoruz iftar soframıza ,Allah zor şartlarda tutanların yardımcısı olsun...
Henüz davetlerimiz başlamadı ilk hafta adaptasyon süreci malum ilerleyen günlerde sevdiklerimizle birlikte paylaştığımız  sofraları yayınlama imkanı bulursam tekrar görüşürüz inşallah :)
tüm blog camiası cümleten hayırlı ramazanlar...

1. Canım hoşgeldin hayırlı Ramazanlar sevgiler.

2. Hoşgeldiniz...Ramazanınız mübarek olsun...sevgilerimle..

1. hoşbulduk nurşen hanım :)teşekkürederim bilmukabele sevgilerimle...

3. HOŞ GELDİN:))SANA DA HAYIRLI RAMAZANLAR.SEMİZ OTUNU BENDE HER TÜRLÜ YAPARIM YERİZ.AMA GÖZLEME YAPMADIM,İYİ FİKİR OLDU:)ELLERİNİZE SAĞLIK:)SELAM VE SEVGİLERİMLE:))

1. hoşbulduk:)gözlemeyi şiddetle tavsiye ediyorum dene vazgeçemiyeceksin

4. hoşgeldinn,
    süper görüntüler bunlar bayıldım,en çokda semizotuyla gözleme fikri hoşuma gitti.

5. hoşbulduk canımm,reyhancım gözlemeler şahane oluyor dene bak

6. Hoş geldin canım,
    Ne güzel tatil anıları ve lezzetlerle,eli de boş gelmemişsin:)
    Tatil anıları ve lezzetler çokk güzeller.Ama o tatlı prenses maşallah hepsinden güzel:)
    Hayırlı Ramazan dileklerimle sevgiler...

1. hoşbulduk sevalcim,Alah hepimizin evlatlarını bağışlasın,sevgilerimle canım.

7. Hoşgeldin canım, Hayırlı Ramazanlar...

8. hoş geldin ,hem bloğa, hem evine,hemde bana :)...güzel yorumların ve iltifatın için teşekkür ederim...eğitim konusunu sormuşsun..yaklaşık 2-3 seneden beridir bu işle uğraşıyorum. çiçek ve krema süslemeleri ile ilgili çeşitli eğitimler aldım :)...güzlliklerle güzelliklerde buluşmak ve bu cici blogdan her zaman haberdar olabilmek için takipteyim inşaallah...istanbuldan sevgi ve dualar...

1. eğitimin yanında el becerinizinde olduğu muhakkak,teşekkürediyorum güzel sözleriniz için herdaim görüşmek dileğiyle ,sevgilerimle...

9. oyy kızın varya maşallah çoookk tatlı Allah nazardan korusun öptüm onu
    bu arada şekercim ne güzel geçmiş tatilin ohh iyide olmuş sevindim senin adına
    hayırlısıyla sıcak dışında tutuyoruz bakalım şimdilik
    sevgiler gönderiyorum
    hayırlı ramazanlar

1. teşekkürederim melisacım allah hepimizin evlatlarını bağışlasın,sevgilerimle canım...

10. Canım, ne güzel tatil yapmışsın darısı başımıza :)) Hayırlı Ramazanlar diliyorum biraz geç olsa da..

Hindistan cevizi cipsini sormuşsun, ablam İngiltere'den getirdi, bildiğimiz hindistan cevizinin biraz iri rendelenmiş ve sert halini düşün, bildiğimizden çok farklı değil yani. Görünüşü güzel olsun diye kullandım canım.

Sevgiler..

1. inşallah hülyacım senede bir tatil lazım evden azıcık uzaklaşmak iyi geliyor,sevgilerimi yolluyorum...

11. Hoş geldiniz. Güzel bir tatil olmuş.Hayırlı ramazanlar.

12. hoşgeldin canım ne güzel görüntüler hayırlı ramazanlar sevgiler
    hdidem
    www.hadisofraya.com

1. hoşbulduk didemcim,teşekkürediyorum sevgilerimle...

13. CANIM ARAKADAŞIM HOŞ GELDİN SEFA GETİRDİN.
    BENİM İÇİN GÜZEL DİLEKLERİNİ ALDIM KABUL ETTİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
    O KADAR ÇOK SANAL ALEMDE DOSTLARIM OLDUKİ ONLARDAN BİRİSİDE SENSİN BİZ BİR AİLE OLDUK. O KADAR İÇTEN ANLATMIŞSIN TATİLİNİ SENİN YERİNE SANKİ BEN DİNLENMİŞ KADAR OLDUM.
    YEMEKLER VE FOTOLAR HARİKA MUTLULUĞUN DAİM OLSUN İYİKİ VARSINIZ SİZLERİ ÇOOOOOK SEVİYORUM ÇOCUKLARA SELAMLAR CANIM .
    HAYIRLI RAMAZANLAR SOFRAN BEREKETLİ OLSUN.

1. hoşbulduk ayşecim:)bende aynı sıcaklığı ve samimiyeti hissettiğimi söyleyebilirim,sevgilerimle canım:)

14. Hos geldin canim. Tatil guzel gecmis resimlere bakilirsa..
    Harika lezzetleri bekliyoruz.
    Hayirli iftarlar canim..
    Sevgiler..

1. hoşbulduk:)evet çok güzel geçti tatilimiz seneyi iple çekmeye başladık bile,ben bu sene ramazanamı adapte olamadım tembelmiyim bilemedim yayın yapamıyorum,ama yapcam inşallah

15. canım daha ne yapacaktın yapmadığın şey kalmamış maşallah :)
    hayırlı ve bereketli ramazanlar :)
    her kare okadar tatlı ve renkliki çok sevdim :)

16. Son gün ya iftardan sonra bloguna geldim inan ramazanda girmeye korktum canım çeker diye hihihi :)))
    artık rahat rahat güzel yemeklerine yorum yapabilirim, canım miyasem ramazan bayramın mübarek olsun, öpüyorum seni, sevgilerimle..

17. Valla benim gözüm balıklarda kaldı :)

18. miyase artık yeni bir kayıt bekliyoruz ....tatil yazılarını keyifle okudum sevgiler

1. teşekkürederim keyif alman beni dahada keyiflendirdi:)