7 Mayıs 2012 Pazartesi

Sodalı Hamur Kızartması




Sabah kahvaltıları ve artık uzayan günlerin olmazsa olmazı beş çayları için uygun bir tarifim var.Yağda kızartılmasına rağmen hiç yağ çekmeyen şişkinlik yapmayan oldukça hafif bir hamurişi...

 gereken malzemeler her evde bulunan şeyler
2 bardak yoğurt
2 yumurta
1 çay kaşığı karbonat
biraz tuz
un

 Malzemeleri derin bir kapta karıştırıp ele yapışmayan bir hamur elde ettikten sonra hamuru iki parçaya ayırıp hafif unladığım masada çok inceltmeden hatta biraz kalın sayılacak şekilde açıp irice karelere kestim.kızgın yağa ikşer üçer atıp altını üstünü kızarttıktan sonra servis tabağına aldım.masanın ortasına kondurup etrafına bilumum kahvaltılık malzemelerde yerleştirdikten sonra davete hacet kalmıyor zaten...

16 yorum:

  1. ellerine sağlık canım şu saatte canım çekti acıktım inan

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık... Biz bu ara kızartmaları kaldırdık ama kanıma giriyorsunuz... Özellikle kahvaltıda bayılırım ben ;)

    YanıtlaSil
  3. Mmmm çok severim. Ellerine sağlık tatlım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. DEDİĞİN GİBİ KAHVALTIDA VE ÖĞLEDEN SONRA ÇAYIN YANINA HER DAİM GİDEN BİR LEZZET ELLERİNE SAĞLIK..BEN ÖZELLİKLE PEKMEZLE ÇOK SEVERİM :)SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  5. mmmm gel de çayla ye bizi diyor.ellerine sağlık canım...sevgiyle...

    YanıtlaSil
  6. Nasılda kabarmışlar ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Çok severim ve de çok sık yaparım..
    Ellerine sağlık canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. bir zamanlar çok sık yapardım ellerine sağlık özendim yine yapayım

    YanıtlaSil
  9. pek lezziz görünüyor ellerine sağlık afiyetle sevgiler
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  10. Nefis görünüyorlar, ben beyaz peynir ve domatesle bayılıyorum bu lezzete ne de güzel kabarmışlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık benim oğlum bayılır hemen ister yapılır
    ellerine sağlık canım aldım
    :)))

    YanıtlaSil
  12. Pazar olsun
    Kahvaltıda yapalım
    Daha ne isterimki.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. sevmeyen yoktur ama kızartma olmasa :( harika görünüyor ellerine emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  14. ayy bu tam benlik: ) dediğin gibi yanında peynir, zeytin ve tabi ki çay muhteşem olur: ) ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  15. Eline sağlık arkadaşım çok severim bu kızartmayı hele peynirle sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. elıne sağlık haıka görunuyor

    YanıtlaSil