10 Nisan 2012 Salı

Kedidili Pasta



Havalar ne kadar soğudu yahu kazmakürek yaktıran kapılardan baktıran mart diğilmiydi nisana nolduki Allahn işine karışmamak lazım da kışlıklarıda kaldırdıydık yani ne biliğim hani ısınsamı artık havalar töbe töbe ben tarifimi veriğim...

Kedidili pasta kolay olmasının yanısıra şık görünümlü ve hafif bir pasta.Bir gün önce yapılması lazım.
malzemeleri
1 paket kedidili,
1/2 bardak un,
1/2 bardak şeker,
2 bardak süt,
25 gr. margarin,
hindistan cevizi ,
pastaları batırmak içinde ayrıca süt,
margarini bir tencerede arittikten sonra unu döküp kokusu çıkana kadar 1-2 dakika çevirdim,süt ve şekeri ilave edip koyulaşana kadar pişirdim.Ocağı kapattıktan sonra karıştırmaya devam ederek soğuttum, sonra kedidilinin şekerli yüzüne kremadan sürüp ikincisini üzerine kapattım bir kaseye bolca süt döküp kremalı kedidilini içine batırıp çıkardım hemen yumuşadığı için çabuk hareket etmekde fayda var.Sonra hindistan cevizi olan tabağa alıp hertarafını kapladım bu esnada iyice yumuşamış olduğu için çevirmeden bulamak en iyisi.Tepsiye sıralanmış pastacıklarımın üzerini streçle kapatıp buzdolabına koydum ertesi gün  yumuşacık lokum gibi pastalar oldular.

Bunlarda servis önerisi, kedidilin yanında patates pizzası kumru ve lokumlu milföyler var



bu tarif de ''çay kahve bahane''etkinliğinin evsahibesi marifetane'ye ve porselen demlik çay saati etkinliğinin 74.evsahibesi paşasofram'a gidiyor sevgilerimle birlikte...

23 yorum:

  1. olsun çok özleriz bu soğukları :D

    eline sağlık olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya sıcaklada aram hiç iyi diğil aslında:)

      Sil
  2. Canim az kaldi bri az daha sabir geliyor sicaklar bakalim o zaman nasil olacak. Bak sikayet etmeyin sonra..))
    Elie saglik olsun canim bir dilim aliyorum su anda yudumladigim cayin yanina..
    Kocaman sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  3. Canım ellerine sağlık çok severim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım dulce de lecheyi evden eksik etmemeye çalışıyor sürekli yapıyorum:)))

    YanıtlaSil
  5. canım pratik pastan çok nefis görünüyor ellerine sağlık:)
    biz kışlıkları daha kaldıramadık çünki hala çok soğuk kaptırdik gidiyoruz yaz nasıl bişeydi:))))

    YanıtlaSil
  6. denemek istedigim tarifler arasına girdi bile.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor. Ben de dayanamayıp bir tane alıyorum izninle.
    Sevgiler canım, muhabbetle kal:)))

    YanıtlaSil
  8. Hava burada da öyle:(Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Canım ellerine sağlık tarifin şu an yayında yine beklerim katılımın için ve bu güzel pasta tarifini bizlerle paylaştığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  10. Harika bir tatlı olmuş canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. artık nisanda kazma kürek yaktıran bir ay olacak sanırım,kedi dilini çok severim pastan nefis görünüyor canım ,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  12. tarifini ekledim canim cok tsk.ler( ellerine saglik )

    YanıtlaSil
  13. ellerıne sağlık canım cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık çok güzel olmuş paşa soframdan ziyaretinize geldim bende beklerim

    YanıtlaSil
  15. Pratik ve güzel ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. HEPSİDE HARİKA TABAĞI ALAYIM BEN ANCAK YETER
    SEVGİLER:))

    YanıtlaSil
  17. Pratik ve leziz bir tarif, ellerinize sağlık Afiyet olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. ellerine sağlık canım.. bende de 1 paket kedi dili var.. değişik bir tarif olsa da denesem diyordum.. yakın zamanda yapabilirim inşallah...

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel ve farklı olmuş. Hep çikolatalı hep çikolatalı nereye kadar...

    Ellerinize sağlık,

    YanıtlaSil