13 Şubat 2014 Perşembe

Önüm Arkam Sağım Solum PASTA




Büyükler ne demiş ‘’bugünün işini yarına bırakma’’bak n’oldu.Bugündü yarındı derken hoop ameliyat oluverdimmi.Ağrılarım ,sancılarım,gidenlerim,gelenlerim…bunca zaman oldu işte.Azıcık kendimi iyi hisseder gibi oldum dur dedim bi bakiğim blogceğzime.Gariban bi tarifle kalakalmış garibim.
Tarif verecek afiyette değilim henüz maksat yenilik olsun buralarıda boş bırakmaya gelmez neme lazım…
Evsel faalyetlerimizden bahsedeyim birazcık.Kız çocuğu olan evlerde yaşanan bir durumdur canları sıkıldıkça pasta yapmak isterler.Ama bunu masumlaştırmak içinde bahaneler bulurlar öyle her canım sıkıldı pasta yapcam dediğinde olmaz o işler.Ee napmak lazım arkadaş için yapmak lazım :)
-          Anne handelere gitcem bu akşam elim boş gitmiğim diyorum
-          Tut bernanın elinden git annecim
-          Anne yaa anlıyosun bak
-          Taam taam bak bakiğim ne var elimizde
Amanda neler varmııış…


Bunu gören ortanca kızçede aşka gelir
-anne ayşenin doğumgünü için pasta yapcam
-annecim ayşenin doğumgünüsü aylaaar önce diğmiydi
-öyleydide o benim ennn yakın arkadaşım özel bişiler yapamadıydım ozaman,ozaman bu zaman
İi yap ama mutfağı batırma batırırsan da bana gösterme(azzıcık sakardır yavrucum benim)


-sarecim ayşenin benim bilmediğim başka isimlerimi var
-yoook
- e bu BFF ne ozaman
-ha omu o aramızda bi şifre
-???
Sonra hande bi akşam bi pasta alır gelir


Sonra ayşe bi akşam bi pasta alır gelir günler böyle geçeeer gider…


Araya bide minik yiğenim feyzoşum için yaptığım pastayıda sıkıştırıvereyim

bide hazır keklerden ultra mega pratik pastaları ekledimmi tamaaaam hepsi bukaaa


ben azıcık daha istirahat ediğim görüşmek üzre…

4 yorum:

  1. Canım geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.Pastaların hepsi nefis görünüyor yapanların ellerine sağlık,yiyenlere afiyet olsun.Yazılarını özlemişim:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ismiyle müsemma olan arkadaşım seni yakından tanımak isterim gerçekten,teşekkürediyorum iyi dileklerin için

    YanıtlaSil
  3. Canim arkadasim miyase
    gecmis olsun
    acil sifalar dilerim
    pastalarin hepsi sahane gozukuyor yapanlarin ellerine saglik yiyenlere de afiyet olsun
    allaha emanet ol
    sevgilerimle
    leyla (ugurbocegi1)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski dostum uğurböceğim nerelerdeydin sen,çok teşekkürediyorum iyi dileklerin için seviyorum seni :)

      Sil